1. >Od roku 1853
  2. >Recept na inováciu

71 % Európanov sa vyhýba zelenine

Mnoho z nás (a nejde len o deti!) sa stále vyhýba zelenine, ktorú často vnímame len ako prílohu či dokonca dekoráciu jedla. Podľa štúdie « Usage et Attitude » (Zdroj: Usage & Attitude Surveys (U&A), Numsight) 71 % Európanov nekonzumuje zeleninu každý deň. Ako teda docieliť toho, aby sa už na našich tanieroch nezabúdalo na zeleninu?

V Bonduelle vidíme riešenie v 8 písmenách: i-n-o-v-o-v-a-ť.  Nadchnúť, prekvapovať a nalákať stravníka.

Ste pripravení na náš recept na inováciu? Tu sú 4 nevyhnutné ingrediencie!

1. ingrediencia: Dom inovácií – liaheň nápadov

Sme presvedčení, že zdržanlivosť voči zelenine nie je ani tak spôsobená samotnou zeleninou – jej vzhľadom, chuťou či konzistenciou – ako skôr spôsobom jej prípravy a konzumácie.

Inými slovami nejde o to, že by sme nemali radi cukety. Skrátka len nevieme, ako ich spracovať!

Z toho dôvodu neprestávame v Bonduelle hľadať nové nápady na recepty na prípravu zeleniny, ktoré by sprístupnili jej konzumáciu.

To je ambíciou Domu inovácií, nášho špeciálneho strediska zameraného na inováciu, vývoj a výskum. V tomto laboratóriu pre rastlinnú stravu skúmajú naše tímy nové spôsoby prípravy a konzumácie zeleniny a prichádzajú s nápadmi na nové produkty.

2. ingrediencia: Rady výrobkov, ktoré pretvárajú náš každodenný život

S radom Légumiô Pasta budete zeleninu jesť…ako cestoviny! Tieto neobyčajné cestoviny vyrobené z cícera, hrášku, šošovice a cukiet ukazujú zeleninu v novom svetle!

Rad VeggissiMmm! tiež mieša štýle v podobe zeleniny pripravenej vo forme steakov, rezňov, guľôčok či falafelu.

Ďalšia inovácia prichádza s radom "Touche de", ktorá vďaka unikátnej veľkosti minikonzerv (1/8) ponúka možnosť jednoducho spestriť pokrm « kvapkou » zeleniny.

3. ingrediencie: Štipka aktuálnych trendov!

Ako inak podporiť konzumáciu zeleniny, ako tým, že budeme načúvať želaniam spotrebiteľov a plniť ich očakávania? V Bonduelle chceme inovovať s ohľadom na aktuálne spotrebiteľské, environmentálne a spoločenské trendy. Preto vyvíjame rad bio produktov (naša značka je napr. číslom 1 v Québecu v oblasti biopotravín) a uplatňujeme poľnohospodárske metódy, ktoré sú pokiaľ možno čo najohľaduplnejšie voči životnému prostrediu a vhodné pre danú poľnohospodársku oblasť a typ zeleniny.

4. ingrediencie: Sociálne siete

V septembri sme začali vydávať náš prvý 100% internetový časopis Légumiz zameraný na vegetariánsku stravu. Na našom instagramovom a facebookovom profile s vami zdieľame recepty, novinky zo sveta zeleniny i záhradkárske rady. Skvelé riešenie, ako sa nechať inšpirovať a ako vracať zelenine každý deň jej príťažlivosť!